SommerAKS uke 31-33

grafisk brukergrensesnitt, applikasjon

Berg AKS ønsker alle velkommen til SommerAKS i uke 31-33.

Åpningstider
Uke 31: Fredag
Uke 32: Mandag - fredag
Uke 33: Mandag - torsdag
Torsdag 1. august og fredag 16. august er AKS stengt på grunn av planleggingsdager.

Åpningstidene på AKS i sommerferien er kl. 07:30 – 16:45. Kjernetiden er fra kl. 09:00 til kl. 15:00. Turene på SommerAKS kommer til å finne sted i kjernetiden.

Program
Vi gleder oss til å bli kjent med nye elever og foresatte, og det blir stor gjensynsglede for alle etter sommerferien.

Se program for dagene i ukeplanene til basene:
Lysegrønn base
Mørkerønn base
Blå base

Baser
Lysegrønn base (1. trinn): 1. etasje grønt bygg
Mørkegrønn base (2. trinn): 2. etasje grønt bygg
Blå base (3. trinn): 1. etasje blått bygg
Klubben (4. trinn): 1. etasje blått bygg

Alle elever må krysses inn ved ankomst til AKS, og krysses ut i krysseboden ved henting/gå hjem.

Ha med
Drikkeflaske, to matpakker, skift og klær etter været.

Elevene får frukt eller grønnsaker hver dag på AKS.

Påmelding
For å kunne planlegge godt og bruke ressurser på best mulig måte trenger vi å vite hvor mange barn som kommer på SommerAKS.

Alle har sendt inn påmeldingskjema for SommerAKS i juni. Ved endringer ber vi om at beskjed sendes per SMS til basetelefonene så snart som mulig.

De som har gratis deltidsplass kan velge to dager som barnet kan være på AKS i løpet av ferieuken. Det er ikke mulig å endre på disse to dagene etter påmelding.

Man kan ikke søke om å kjøpe utvidet tid. Trenger man flere timer/dager må man søke om heltidsplass.