Klubben

Aktivitetsskolen på Berg skole har fire baser: Lysegrønn, Mørkegrønn, Blå og Klubben.

Klubben
Klubben er for barna som går på 4. trinn på Berg skole. De holder til i 1. etasje det blå bygget og har eget baserom der. Vi har ellers sambruk av alle rom med skolen.

Baseleder for Klubben: Hannah Elise Fjellheim
Telefon Klubben: 414 09 326
E-post baseleder: hannah.fjellheim@osloskolen.no

MorgenAKS
MorgenAKS er på lekeplassen ved blått bygg kl. 07:30 - 08:30.

AKS Ettermiddag
Mandag kl. 13:45 - 16:30
Tirsdag kl. 13:45  - 16:30
Onsdag kl. 13.30 - 16:30
Torsdag kl. 13:45 - 16:30
Fredag kl. 13:45 - 16:30

Henting på AKS
Ved henting etter kl. 15:00 har vi utkryssing i Kryssebua i svalgangen mellom grønt og rødt bygg. Foresatte melder ankomst i til kryssevakten i Kryssebua, og venter så på barnet sitt i området ved kryssebua.

Ved henting før kl. 15.00 sender foresatte en SMS til basetelefonen ved ankomst til kryssebua og barnet blir sendt dit.

Vi ønsker at alle faste avtaler for henting/gå hjem sendes pr. e-post til baseleder: hannah.fjellheim@osloskolen.no

Enkeltbeskjeder sendes på SMS til Klubben-telefonen: 414 09 326 før kl. 12:00.

Ved nødstilfeller så kan dere sende SMS til basetelefonen og vi tar kontakt så raskt som mulig. Dere kan også ta kontakt med AKS-leder Kristine Stedje: 97195939. Basetelefonen vil ikke bli besvart etter kl. 12:00.

Det skal gis beskjed til baseleder på Klubben dersom det er endring i rutiner, ved henting av andre enn foresatte, gå hjem selv, klokkeslett og lignende. Barn uten skriftlige beskjeder vil ikke bli sendt avgårde.

Bursdager
Ved bursdagsarrangementer hvor elevene skal være med hjem etter AKS ønsker vi en SMS til basetelefonen før kl. 12:00 eller en e-post til baseleder.

I denne SMSen eller e-posten skal det skal det stå hvem som skal være med, for eksempel «alle jentene i 3b» og klokkeslettet som barna skal hentes eller gå selv. Dette er for at vi skal kunne hjelpe barna så godt som mulig med forutsigbarhet og påminnelser om å gjøre seg klare. For eksempel: «Hei! På tirsdag 15. mars skal X feire bursdag. Alle guttene i 1b skal være med han hjem. De hentes kl. 16:00 av oss. Hilsen Y».

Det er foresatte som arrangerer bursdagen som skal gi oss beskjeden. Det er ikke nødvendig at samtlige av foresatte til elevene som skal i bursdagen gir beskjed. Dersom en elev ikke skal være med i bursdagen må foresatte til denne eleven gi egen beskjed på SMS eller e-post.

Ukeplan

Ukeplanen viser dagsrytmen på AKS og hvilke aktiviteter barna har på AKS i løpet av uken.
Endringer kan forekomme med hensyn til vær, fravær o.l men vi gjør alt vi kan for at uken skal være forutsigbart for barn, foresatte og ansatte.

Program Klubben uke 31