Berg AKS Turnakademi

Berg Turnakademi er en arena der alle skal få muligheten til å utvikle sine motoriske ferdigheter og erfare kroppslig bevegelse. Alle elevene som går på AKS kan melde seg på, og alle barna får plass!

På Turnakademiet skal det være morsomt, trygt og sosialt, barna skal få utfordringer og oppleve mestring. Øktene vil være lekne og akrobatiske hvor barna får utfolde seg sammen med akrobatikk, lek, hinderløype, samarbeidsstafetter og turnøvelser.

Turnakademiet er ledet av Thea Grønlund som har trenerutdanning og sikringskurs fra Norges gymnastikk- og Turnforbund (NGTF).

Thea startet selv å turne da hun 7 år gammel, og har vært aktiv turner frem til hun var 18 år. Hun har jobbet som turntrener i 7 år, og har vært trener for barn og ungdom fra 3 til 18 år.

Thea sin store lidenskap er å skape engasjement og mestring gjennom turn, akrobatikk, lek og fysisk aktivitet. Turn og akrobatikk er sport hvor alle har en mulighet til å oppleve mestring. Vi på Berg AKS Turnakademi passer på at alle barna skal få oppleve en god mestringsfølelse.

Å være med på Turnakademiet koster ikke noe ekstra utover oppholdsbetaling på AKS.

Tider & påmelding

Påmeldingsskjema
Påmeldingsfrist: Tirsdag 27. august 2024

Lysegrønn: Fredag kl. 15:30 - 16:30
Mørkegrønn: Fredag kl. 14:30 - 15:30
Blå: Torsdag kl. 15:30 - 16:30
Klubben: Torsdag kl. 14:30 - 15:30

Ta kontakt med baseleder for spørsmål om påmelding.